środa, 30 grudnia 2015

Perłowy Lifting Celia de Luxe




Moje drogie. Dzisiaj recenzja półtłustego kremu przeciwzmarszczkowego firmy Celia z zawartością róży i kwasu hialuronowego.

Kremik ten zakupiłam szczerze mówiąc "w ciemno"  i jest to chyba pierwszy kosmetyk z tej firmy w moim życiu, ale chociaż używam go od tygodnia to zdecydowanie zostanę przy nim na dłużej...
Jego wielką zaletą jak dla mnie jest to, że można go stosować na dzień jak i na noc. Krem ma fajną konsystencję, nie uczula nie podrażnia.
 Pomimo iż jest półtłusty świetnie nadaje się pod makijaż, nie zaobserwowałam po nim świecenia się skóry w słynnym obszarze T a jestem posiadaczką cery mieszanej. Najbardziej podoba mi się to, że po aplikacji kremu na noc, rano twarz wygląda promiennie, jest bardziej napięta no ogólnie duży plus dla tego kremiku.
Do tej pory na noc używałam kremu Olay z serii Firm & Lift i szczerze powiem, że został on odstawiony głęboko do szafki a jego miejsce zajął krem z Celii.
Zapach kremu jest delikatny różany, nie "duszący". Cena to zaledwie około 13zł, ale uwierzcie, że warto, miałam nieraz droższe kremy a nawet po części nie były tak dobre jak ten z Celii.

A wy używałyście go już? A może dopiero zastanawiacie się nad jego zakupem? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz